Miedzynarodowa ocena stylu dzialania rzadu polskiego

Miedzynarodowa ocena stylu dzialania rzadu polskiego

Sushi Nutrition – Czy Sushi naprawdę takie zdrowe dla Ciebie

Korzyści odżywcze sushi to temat, który od dawna dyskutowane i jeden, który jest często w umysłach miłośników sushi. Jest też coś rozważał od tych, które rozważają sushi jako alternatywnego źródła żywności, aby włączyć do swojej diety dla poprawy zdrowia, a może w celu skompensowania niekorzystnych skutków zjedzeniu normalnej diecie zachodniej, która jest często bogate w niezdrowe tłuszcze (trans i nasyconych), czerwone mięso , przetworzonej żywności i kalorii.

Ale sushi jest lepszym wyborem? Czy to naprawdę jest zdrowe dla Ciebie?

Być może najlepszym sposobem, aby tego ustalenia jest podjęcie najczęstsze składniki wykorzystywane w tworzeniu sushi i wnikliwie je jeden po drugim. Oderwać je od siebie i spróbować dowiedzieć się, czy rzeczywiście są lub nie są zdrowe dla Ciebie.

Zacznijmy od najbardziej oczywistego składnika dominującego w tej dziedzinie; a jedno z nich jest sama definicja sushi … Sushi Rice.

ryż do sushi

Ryż jest dobrym źródłem białka (1 szklanka zawiera 25% RDA) i węglowodanów i trawi powoli, uwalniając energię stopniowo. Jest również glutenu (co czyni go doskonałym wyborem dla osób z alergiami pszenicy), ma bardzo niską zawartość tłuszczów nasyconych, cholesterolu nie ma lub sodu i ma wysoką zawartość tiaminy (witamina B1).

Tiamina jest koenzymem, który pomaga organizmowi konwertować węglowodany w energię (glukozy) powodując jego spalenie, a nie zapisane.

Może to częściowo wyjaśniać, dlaczego ludzie w Japonii, gdzie ryż jest spożywane w prawie każdym posiłku, mają wskaźnik otyłości tylko 3,2%, co stanowi około 10 razy mniej, niż jest tutaj, w Stanach Zjednoczonych.

Ocet ryżowy

Ocet ryżowy od dawna uznane za posiadające wiele korzyści zdrowotnych leczniczych w Japonii od ponad 2000 lat.
Artykuł napisany przez: